Reklam
Reklam
Akçakoca Bahattin Güçlü Ortaokulu İlimizi Türkiye Finallerinde...

Akçakoca Bahattin Güçlü Ortaokulu İlimizi Türkiye Finallerinde temsil etmeye hak kazandılar.

21 Şubat 2022 - 11:02

Akçakoca Bahattin Güçlü Ortaokulu, Zonguldak Krd. Ereğli Cumhuriyet Ortaokulunu 3-1 yenerek Türkiye Finallerinde İlk 8’e kalarak ilimizi Türkiye Finallerinde temsil etmeye hak kazandılar. Müsabakalarda İstanbul, Bursa, Eskişehir ve Zonguldak takımlarını yenerek grup birincisi olarak çıkan Bahattin Güçlü Ortaokulu öğrencilerimizi ve teknik ekibini tebrik ediyoruz. Karşılaşmayı tirbünden izleyen Akçakoca Kaymakamı Mustafa Can, finale kalan öğrenicleri tebrik etti, onlarla birlikte hatıra fotoğrafı çektirdi.

 

Bu haber 3830 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Jandarmadan Suçlulara Geçit Yok: Düzce’de Bir Haftada Dev Operasyon Bilançosu!
Jandarmadan Suçlulara Geçit Yok: Düzce’de Bir Haftada Dev...
Ziya Denizgez Duyurdu: Göktepe ve Arabacı Yolu Yenilendi
Ziya Denizgez Duyurdu: Göktepe ve Arabacı Yolu Yenilendi