Reklam
Reklam
Akçakoca Belediyesi’nden Emeklilere Özel Lokali Hizmete Girdi

Akçakoca Belediyesi’nden Emeklilere Özel Lokali Hizmete Girdi

02 Kasım 2025 - 16:01

Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, seçim vaatleri arasında yer alan “Emekliler Lokali” projesini hayata geçirdiklerini duyurdu. Emeklilerin deniz kenarında keyifli vakit geçirebilecekleri, uygun fiyatlı hizmet sunan lokalin artık vatandaşların kullanımına açıldığı bildirildi.

Başkan Albayrak, açılış öncesinde belediyenin müdür ve yöneticilerini eşleriyle birlikte ağırlayarak, “Bismillah” diyerek ilk misafirleri kabul ettiklerini ifade etti.

Albayrak, “Artık kapılarımız siz değerli hemşehrilerimize açık. Sabahları eşsiz Akçakoca manzarası eşliğinde çorba ve kahvaltı servisi de sunuyoruz. Resmî açılışımız çok yakında sizlerle olacak. Yarın güzel havada bu manzarayı kaçırmamanızı öneririm. Akçakoca halkına hayırlı olsun.” dedi.

Vatandaşların deniz manzarası eşliğinde huzurlu vakit geçirebilecekleri Emekliler Lokali’nin kısa sürede büyük ilgi görmesi bekleniyor.

Bu haber 1602 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Jandarmadan Suçlulara Geçit Yok: Düzce’de Bir Haftada Dev Operasyon Bilançosu!
Jandarmadan Suçlulara Geçit Yok: Düzce’de Bir Haftada Dev...
Ziya Denizgez Duyurdu: Göktepe ve Arabacı Yolu Yenilendi
Ziya Denizgez Duyurdu: Göktepe ve Arabacı Yolu Yenilendi