Reklam
Reklam
Akçakoca’da personel bayramlaştı

Akçakoca’da personel bayramlaştı

25 Nisan 2023 - 18:51

Akçakoca'da Ramazan Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma töreni İşletme Müdürü Levent Kartal, Müdür Yardımcısı Fatih Dinçer, işletme şefleri ve işletme müdürlüğü personelinin katılımıyla toplantı salonunda gerçekleşti.

Samimi bir ortamda gerçekleşen törende konuşma yapan İşletme Müdürü Levent Kartal, bayramlaşma merasimine katılan personelin Ramazan Bayramı'nı kutladı. Program, personelin birbiriyle yaptığı sohbet ve verilen ikramların ardından sona erdi.

 

 

Bu haber 1540 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Uğurlu Köyü’nde Kahverengi Kokarca ile Mücadele Toplantısı Düzenlendi
Uğurlu Köyü’nde Kahverengi Kokarca ile Mücadele Toplantısı...
Çedesliler “Kültür Şenliği” düzenledi
Çedesliler “Kültür Şenliği” düzenledi