Reklam
Reklam
Çakırlar Mahallesi Camii Yeniden İbadete Açıldı

Çakırlar Mahallesi Camii Yeniden İbadete Açıldı

23 Kasım 2024 - 14:15

23 Kasım 2022 Düzce depreminde ciddi hasar gören camilerden biri olan Çakırlar Mahallesi Camii, Valiliğin öncülüğünde ve hayırseverlerin desteğiyle yeniden inşa edilerek ibadete açıldı.

Camii açılışına Düzce Valisi Selçuk Aslan, Düzce Milletvekili Ercan Öztürk, protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Açılış, dualarla gerçekleştirildi ve caminin yeniden halkın hizmetine sunulmasının ardından ilk Cuma namazı kılındı.

 

Bu haber 1742 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
İlçe Sağlık Müdürlüğü Ekipleri Kur'an Kursu Kursiyerleriyle Buluştu
İlçe Sağlık Müdürlüğü Ekipleri Kur'an Kursu Kursiyerleriyle...
Afiko Kooperatifi’nden Fındık Sektöründe Dev İş Birliği Adımı
Afiko Kooperatifi’nden Fındık Sektöründe Dev İş Birliği...