Reklam
Reklam
Çanakkale Şehitleri dualarla anıldı

Çanakkale Şehitleri dualarla anıldı

19 Mart 2024 - 16:31

Düzce İl Müftülüğünce, 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 109. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında “Kur’an-ı Kerim Ziyafeti” düzenlendi.

Büyük Camii’nde ikindi namazı öncesi düzenlenen program Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başladı. Çanakkale şehitleri başta olmak üzere tüm şehitler için eller semaya açıldı, niyazda bulunuldu.

İl Müftüsü Osman Aydın "Şehitlik, vatan sevgisi, birlik ve beraberlik" konusunda sohbet etti.

Program, Büyük Camii İmam Hatibi Selman Özban'ın yaptığı dua ile sona erdi.

Programa Vali Yardımcısı Ömer Sağlam, kurum amirleri, din görevlileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Alternate Text

Alternate Text

Alternate Text

Alternate Text

    Bu haber 824 defa okunmuştur.

    YORUMLAR

    • 0 Yorum
    Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
    İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
    Kaymakam Uzan Eğitim Yatırımlarını Yerinde İnceledi
    Kaymakam Uzan Eğitim Yatırımlarını Yerinde İnceledi
    AKÇAKOCA'DA KABOTAJ VE DENİZCİLİK BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANACAK
    AKÇAKOCA'DA KABOTAJ VE DENİZCİLİK BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANACAK