Reklam
Reklam
DADALISPOR FUTBOLCULAR KADES PANKARTI İLE SAHAYA ÇIKTI

DADALISPOR FUTBOLCULAR KADES PANKARTI İLE SAHAYA ÇIKTI

30 Ocak 2023 - 13:09

Akçakoca Sosyal Hizmet Merkezi Kurumu öncülüğünde, Akçakoca Şehir Stadında Dadalı Spor - Eminaçma Spor arasında oynanan Futbol müsabakası öncesi "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele" farkındalığı oluşturmak adına sporcular pankart açarak sahaya çıktılar.

 

Bu haber 1470 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Uğurlu Köyü’nde Kahverengi Kokarca ile Mücadele Toplantısı Düzenlendi
Uğurlu Köyü’nde Kahverengi Kokarca ile Mücadele Toplantısı...
Çedesliler “Kültür Şenliği” düzenledi
Çedesliler “Kültür Şenliği” düzenledi