Reklam
Reklam
Düzce’de Hitabet Yarışması: Nergis ÇAKMA Birinci Oldu

Düzce'de Hitabet Yarışması: Nergis ÇAKMA Birinci Oldu

01 Kasım 2024 - 17:02

Düzce'de düzenlenen hitabet yarışmasında Akçakoca Sosyal Bilimler Lisesi öğrencisi Nergis ÇAKMA, birinci oldu. Yarışmada farklı okullardan katılan öğrenciler, çeşitli etkinliklerde etkileyici konuşmalar yaptılar.

Nergis ÇAKMA, akıcı üslubu ve etkileyici hitabetiyle jürinin ve dinleyicilerin beğenisini kazandı.

Bu haber 1746 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Kaymakam Uzan Eğitim Yatırımlarını Yerinde İnceledi
Kaymakam Uzan Eğitim Yatırımlarını Yerinde İnceledi
AKÇAKOCA'DA KABOTAJ VE DENİZCİLİK BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANACAK
AKÇAKOCA'DA KABOTAJ VE DENİZCİLİK BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANACAK