Reklam
Reklam
FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK İÇİN...

FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK İÇİN TOPLANTI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

09 Şubat 2025 - 14:32

Belediye Başkanı Fikret Albayrak; "Fen İşleri Müdürlüğü tüm personeliyle meclis salonunda kapsamlı bir toplantı gerçekleştirildi. Göreve geldiğimiz günden bu yana Fen İşleri Müdürlüğümüzün sergilediği özverili ve fedakar çalışmalardan büyük gurur duyuyoruz. Tüm ekip arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum.

Yaptığımız birkaç dokunuş ve atacağımız yeni adımlarla fen işlerimizi daha verimli hale getireceğimize inancım tam. Daha yaşanabilir, daha güzel bir Akçakoca için gece gündüz çalışmaya devam ediyoruz."dedi.

 

 

Bu haber 2056 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI