Reklam
Reklam
Haltercilerimiz 1 Gümüş 2 Bronz Madalya Kazandı

Haltercilerimiz 1 Gümüş 2 Bronz Madalya Kazandı

15 Şubat 2022 - 11:59

Okullar Arası Gençler B kategorisi Türkiye Şampiyonasında haltercilerimiz 1 gümüş 2 bronz madalya ile döndüler.

11-13 Şubat 2022 tarihleri arasında Osmaniye ili Tosyalı Spor Salonu’nda yapılan Okullar Arası Gençler B kategorisi Türkiye Şampiyonasına Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Halter Antrenörü Yasin Aydın eşliğinde katılan ilimiz sporcuları 3 madalya alarak ilimizi temsil etti.

Erkeklerde 39, kızlarda 30 sporcunun mücadele ettiği Okullar Arası Gençler B kategorisi Türkiye Şampiyonasında Düzce Spor Lisesi öğrencilerinden 61 kiloda Onurcan Ahmet Aydın toplamda 187 kilo kaldırarak Türkiye ikincisi, Yavuz Selim M.T.A.L. öğrencilerinden +102 kilo da Utku Topçu toplamda 183 kilo kaldırarak Türkiye üçüncüsü ve bayanlarda Düzce Spor lisesi öğrencilerinden 45 kiloda yağmur Melek Şahin Türkiye üçüncüsü oldu.

Ek küçük resmi

Ek küçük resmi

 

Bu haber 1042 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Kaymakam Uzan Eğitim Yatırımlarını Yerinde İnceledi
Kaymakam Uzan Eğitim Yatırımlarını Yerinde İnceledi
AKÇAKOCA'DA KABOTAJ VE DENİZCİLİK BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANACAK
AKÇAKOCA'DA KABOTAJ VE DENİZCİLİK BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANACAK