Reklam
Reklam
Hatırlatma dozu aşısı yapıldı

Hatırlatma dozu aşısı yapıldı

22 Temmuz 2022 - 15:49

Akçakoca İlçe Sağlık Müdürlüğü Kurumu; " Akçakoca İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından korona virüs ile mücadele kapsamında Anka Bakım Merkezi sakinlerine hatırlatma doz aşıları yapıldı".

 

Bu haber 1058 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
“Akçakoca’ya Nefes Aldıracak Adım: 12,5 Milyon TL’lik Borç İçin Protokol İmzalandı”
“Akçakoca’ya Nefes Aldıracak Adım: 12,5 Milyon TL’lik Borç...
Akçakoca Tarihi Cezaevi Kütüphaneye Dönüşüyor
Akçakoca Tarihi Cezaevi Kütüphaneye Dönüşüyor