Reklam
Reklam
İl Pandemi Değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

İl Pandemi Değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

13 Ocak 2022 - 11:59

Vali Cevdet Atay Başkanlığında, Vali Yrd. Batuhan Sarıoğlu, Kaymakamlar ve ilgili kurum yetkililerinin katılımıyla,Koronavirüs ile mücadelede, ilimiz genelindeki son durum ve alınan tedbirlerin görüşüldüğü, İl Pandemi Değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

 

Bu haber 1017 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI