Reklam
Reklam
JANDARMA İL KOMUTANLIĞI SOKAK HAYVANLARI İÇİN YİYECEK BIRAKTI

JANDARMA İL KOMUTANLIĞI SOKAK HAYVANLARI İÇİN YİYECEK BIRAKTI

10 Şubat 2022 - 19:54

 

Düzce İl J.K.lığı/Asyş.Şb.Md'lüğü Çevre Doğa ve Hayvanları Koruma Timi  Düzce-Yığılca yolu Aydın Köyü civarında beslenme güçlüğü çeken sokak hayvanlarını hayvan severler ile müşterek besleme faaliyeti icra etti.

Düzce İl Jandarmaya bağlı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi'nin yaptığı beslemelerin düzenli aralıklarla devam edeceği öğrenildi.

 

Bu haber 940 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI