Reklam
Reklam
Kadın Emeği Merkezi ziyaret edildi

Kadın Emeği Merkezi ziyaret edildi

12 Şubat 2022 - 13:59

Vali Cevdet Atay, İl Genel Meclisi Başkanı Çiğdem Günal, TSO Başkanı Tuncay Şahin, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Hayri Şen, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Sibel Şahin ile birlikte, Kadın Emeği Merkezini ziyaret etti.

 

Kaynak: DÜzce valiliği
Bu haber 1155 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Uğurlu Köyü’nde Kahverengi Kokarca ile Mücadele Toplantısı Düzenlendi
Uğurlu Köyü’nde Kahverengi Kokarca ile Mücadele Toplantısı...
Çedesliler “Kültür Şenliği” düzenledi
Çedesliler “Kültür Şenliği” düzenledi