Reklam
Reklam
KANTİN DENETİMLERİ DÜZENLİ DEVAM EDİYOR

KANTİN DENETİMLERİ DÜZENLİ DEVAM EDİYOR

19 Ocak 2023 - 16:06

Düzce Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri sabah saatlerinden itibaren şehir merkezinde çeşitli okulların kantinlerinde denetim yaptı.

Düzce Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri çocukların beslenme sağlığına yönelik denetim çalışmalarına aralıksız devam ediyor. İl Emniyet Müdürlüğü’nden polis ekipleri ile birlikte şehir merkezinde 3 okulda denetim yapan ekipler, Hürriyet Ortaokulu, Atatürk Anadolu Lisesi, Farabi Anadolu Lisesi kantinlerinde belge ve ürün denetimi yaptı. Kural dışı bir durumla karşılaşmayan ekipler, kantin işletmecileri ve okul yönetimine teşekkür ederek denetimlerin devam edeceğini belirtti.

 

Bu haber 895 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI