Reklam
Reklam
Minikler Gölyaka Orman İşletme Müdürlüğünü ziyaret etti

Minikler Gölyaka Orman İşletme Müdürlüğünü ziyaret etti

18 Şubat 2022 - 14:48

Gölyaka Şehit Cemal Atabaş Anaokulu Yıldızlar Sınıfı öğrencileri eTwinning Hepsi Çocuk Projesi Çevreci Çocuk temasıyla Gölyaka Orman İşletme Müdürlüğünü ziyaret etti.

İşletme Müdürü sayın Hülya Birtürk ve orman işletme şefleri tarafından ormanlarda yapılan çalışmalar hakkında öğrencilere bilgilendirme yapılarak öğrencilerin soruları cevaplandı. Ormanların faydaları, korunması, orman yangınlarının sebepleri alınacak tedbirler, ormanlarda yapılan bakım çalışmaları ve orman mühendisleri ile orman muhafaza memurlarının görevleri anlatıldı.

Minik Orman Dostlarına Orman Genel Müdürlüğü tarafından çocuklar için hazırlanan orman bakımı, ormanların ağaçlandırılması ve orman yangınları ile ilgili videolar izletildi.

 

 

Bu haber 2268 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Jandarmadan Suçlulara Geçit Yok: Düzce’de Bir Haftada Dev Operasyon Bilançosu!
Jandarmadan Suçlulara Geçit Yok: Düzce’de Bir Haftada Dev...
Ziya Denizgez Duyurdu: Göktepe ve Arabacı Yolu Yenilendi
Ziya Denizgez Duyurdu: Göktepe ve Arabacı Yolu Yenilendi