Reklam
Reklam
SU DEPOSU HİZMETE GİRDİ

SU DEPOSU HİZMETE GİRDİ

21 Nisan 2022 - 18:18

Düzce’nin köylerinde su sorununun yaşanmaması için yeni depo sistemi geliştirildi. Bu çerçevede, İl Özel İdaresi tarafından geliştirilen sistemle prefabrik ile beton karışımı su deposu yapılmaya başlandı. İlk su depoları da Aydınpınar köyüne yapıldı. Düzce Valisi Cevdet Atay da, prefabrik ve beton karışımı yapılan su depolarını yerinde inceleyerek, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Hayri Şen'den detaylı bilgiler aldı.

 

Bu haber 1237 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
DÜZCE’DE FİLENİN MİDİ SULTANLARI BELLİ OLDU
DÜZCE’DE FİLENİN MİDİ SULTANLARI BELLİ OLDU
Akçakoca İlçe Sağlık Müdürlüğünden Sağlık Personeline Kritik Eğitim
Akçakoca İlçe Sağlık Müdürlüğünden Sağlık Personeline...