Reklam
Reklam
Vali Cevdet Atay Gençlik Merkezi öğrencilerini ziyaret etti.

Vali Cevdet Atay Gençlik Merkezi öğrencilerini ziyaret etti.

26 Temmuz 2022 - 18:19

Vali Cevdet Atay,Düzce Gençlik Merkezinde eğitim gören öğrencileri ziyaret etti.

Gençlerimizin etkinliklerine bir süre eşlik eden Vali Atay, Gençlik ve Spor İl Müdüründen, Gençlik Merkezinde yürütülen faaliyetler hakkında bilgi aldı.

 

Bu haber 1058 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Uğurlu Köyü’nde Kahverengi Kokarca ile Mücadele Toplantısı Düzenlendi
Uğurlu Köyü’nde Kahverengi Kokarca ile Mücadele Toplantısı...
Çedesliler “Kültür Şenliği” düzenledi
Çedesliler “Kültür Şenliği” düzenledi