Reklam
Reklam
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Senebaşı Seminer Haftası...

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Senebaşı Seminer Haftası Başladı

03 Eylül 2024 - 13:29

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı senebaşı seminer haftası, Fedai Karabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Ezer’in katılımıyla gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında Bakan Yusuf Tekin’in öğretmenlerle birlikte izlenen konuşması büyük ilgi gördü.

Seminer haftasının ilk gününde ise Milli Eğitim Müdürlüğü, Gönül Yavuz İlkokulu’nda "Uyum Haftası" etkinlikleri düzenledi. Eğitim camiasının bir araya geldiği bu özel haftada, eğitim-öğretim yılının verimli geçmesi için çeşitli seminer ve bilgilendirme toplantıları yapıldı. Uyum Haftası, öğretmenlerin yeni eğitim yılına hazırlıklı girmeleri ve öğrencilerle etkili bir iletişim kurabilmeleri amacıyla önem taşıyor.

 

Bu haber 1162 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Kaymakam Uzan’dan Kurum ve İşletmelere Ziyaret
Kaymakam Uzan’dan Kurum ve İşletmelere Ziyaret
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha