Reklam
Reklam
“BAŞARILI PERSONEL ÖDÜLLENDİRİLDİ”

“BAŞARILI PERSONEL ÖDÜLLENDİRİLDİ”

08 Aralık 2024 - 16:32

İl Emniyet Müdürü İbrahim ERGÜDER, Kasım ayında görevlerinde üstün başarı ve gayret gösteren personele teşekkür belgesi ve hediye takdim ederek başarılı çalışmalarının devamını diledi.

DÜZCE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ

Birlikte Güçlüyüz

 

Bu haber 2666 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
Darul Erkam Kur'an Kursu'ndan Yeni Bir Hafız Daha
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI
MUHARREM AYINDA AŞURE İKRAMI